ellinorem

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Ellinor Emanuelsson - 5 september 2011 20:48

Hej :)

Var på hundkurs från 18:00 till 20:00 , vi träna på att hunden skulle sätta sig utan att man skulle säga nått till den var ganska lätt.

Man skulle typ sakta ner när hunden skulle sätta sig :)

Sedan efter fick hundarna busa med varandra och Vega busade med en ung shäfer (vet int hur man stavar de) de hade jätte kul Vega var sabbast av alla hundarna ;)


Med vänliga hälsningar Ellinor! :)

Av Ellinor Emanuelsson - 5 september 2011 16:06

Hej :)

Idag har jag varit i skolan var som varnligt tråkig och jag är som tur är klar med Biologin som jag har gjort alla frågor om svampar m.m sedan hade vi matte och fick veta att vi skulle ha diagnos på Tors.. -.-'

Och jag som bara var på sidan typ 14 eller vad de nu var så jobba jag till sidan 17 i skolan och nu är jag på sida 25 :) och diagnosen är på sida 32..Så jag hinner nog :)

Men iallafall igår kunde jag int rida för de spö rengnade man idag hoppas jag de blir fint innan klockan 18:00 för då tänkte jag longera Isadora och Happy :)

Ska bli kul :D

Men nu undrar jag av er som läser min blogg om ni har tips om vad man kan göra med hästen :)

Snälla komentara! <3


Med vänliga hälsningar Ellinor! :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som älskar hästar och vara med vänner. Men de roligaste är nog att blogga om alla saker jag gör :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards