ellinorem

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Ellinor Emanuelsson - 1 september 2011 19:24

Hej och god kväll!

Som jag sa om jag orkade så skulle jag skriva hur de gick och de har gått jätte bra men hon var bara lite springig för jag longerade med grimma :)

Och isa fick vila tycker hon vra lite smal så hon får nog gå en timma imorn utan munkorg :)


Med vänliga hälsningar Ellinor! :)

Av Ellinor Emanuelsson - 1 september 2011 17:34

Hejsan! :)

Idag har de varit en lång och tråkig dag i skolan vi slutade 15:20 -.-'

Men har iallfall gjort klart matten som är till imorgon och som ni vet har jag ju varit sjuk och så sa hon att Agnes och jag skulle få den idag , tyckte bara de var lite lågt att göra så...

Och glosorna ver också till imor och de har Agnes och jag int heller fått med vi skiter i de ;) för vi var faktiskt sjuk och hinna träna glosor på en dag går ju ej :/

Eller vad tycker ni?

Men iallafall nu sitter jag här täpt i näsan och ont i huvudet pga att jag har gjort matte i en timma! Och jag skrev så fint jag kunde om skolfröken klagar nu gå blir jag sur för nu har jag faktiskt gjort mitt allra bästa!

Men nu så ska jag nog ringa mamma och fråga vilken tid hästarna ska in för mamma är någonstarns med jobbet och moffa och jag måste ta in dom och jag ska longera mina hästar som har fått vila i 4 dagra så de får lite hull till vintern ;) så vi ses , kanske bloggar hur de gick efter jag linade dem om jag hinner för vill se Robinson också ;)


Med vänliga hälsningar Ellinor! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som älskar hästar och vara med vänner. Men de roligaste är nog att blogga om alla saker jag gör :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards