ellinorem

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ellinor Emanuelsson - 31 augusti 2011 13:54

 

  Kattunge i Brännäs , ur sööt!   

  Jotri i Norge!   

  Fina Röder i Norge!   

  Stella i Norge!   

  Jotri i Norge!   

  Min egna älskling!  

 Hum , denna häst eller ponny kommer jag int ihåg vad jag hette :/   Haha , den här kattungen kunde hoppa den xD  

  Jorti rullar sig i hagen i Norge , dumma taggtråd är i vägen -.-'

 

  Naaw , denna bild är så sööt!

 

  Hilla i Norge kliar Jotri i Norge :) 

  Stella i Norge :)   

  Jotris öga ;)  

  Röder i Norge i hagen :)  

  Molly i Brännäs mamman till kattungarna , hennes ögon är bara så coola! :D


Med vänliga hälsningar  Ellinor! :)

Av Ellinor Emanuelsson - 31 augusti 2011 10:03

Hej :)

Jag har inget att göra så jag laddar upp några bilder hoppas de går bra för er :D


  Haha , detta vara nog den roligaste bilden någonsin om man kollar på dansaren där bak ;)   Tarja och Isadora hoppar ettan på våra hinder stöd och min kompis Tarjas blogg heter Tarjaa.bloggplatsen.se :)   Rompaa! ;)   Snyggingen! <3   Tar i för full kraft :D

Så de var typ alla jag orkade ladda upp nu iafall ;)


Med vänliga hälsningar Ellinor! :)


Av Ellinor Emanuelsson - 31 augusti 2011 06:35

Hej och god morgon! :)

Idag sa mommo att jag skulle vara hemma eftersom de var så illa igår och idag kan jag inte prata typ.Så de blir vell sängen igen *suck* och bara se på TV:en som är precis är framför sängen, åå vad skönt. men nu ska jag nog vila och äta min mat jag fick av mommo nyss :) Så vi ses senare :)


Med vänliga hälsningar Ellinor! :)

Av Ellinor Emanuelsson - 30 augusti 2011 19:32

Hej :)

Idag är jag sjuk och sitter och kollar på tv med datorn i famnen tänker på roliga minnen som tex i måndags då Tarja gjorde värsta failen eller så var de i fredags iafall hon såg ut typ såhär..

  

Somsagt lite konsig var hon allt och rolig :)

Men idag har jag nog mest sovit i sängen och jag har blivit lite bättre som tur är :)

Så imorn kommer jag nog till skolan :/ som jag int vill...


Med vänliga hälsningar Ellinor! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som älskar hästar och vara med vänner. Men de roligaste är nog att blogga om alla saker jag gör :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards