ellinorem

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Ellinor Emanuelsson - 2 september 2011 14:04

Hej!<3

nu har jag kommit från skolan vi slutade en kvarat tidigare (15 min) .

Efter skolan gick jag till Anna , med Tarja och Anna såklart ;)

Och gissa varför vi är hos Anna jo för att vi ska sen till mig och rida eller jag ska int rida men de ska för mamma sa att jag int fick rida Titti :/

Suck -.-' men men man får vell gå då ut i skogen med dom :)

Och packa med en liten matsäck som kommer innehålla samt mackor festis och bullar och såklart morötter till hästarna :)

Men nu ska jag bara vänta tills klockan är halv 5 :) Och mamma ska köpa godis och en stor en liters dricka :)

Humm , undra vilken sort hon köper? :/

Men nu ska jag lyssna på när vackra Tarja spelar sitt solo på gittaren , de låter så vackert xD

Och jag har äntligen sett Dolly (Annas hund) hon är så sööt!


Med vänliga hälsningar Ellinor! :)

Av Ellinor Emanuelsson - 2 september 2011 07:01

Hej!Nu har jag klätt på mig gympa kläder för vi har ju gympa idag på morgonen och jag har nyss atit min fil och nu ska jag sbätta på mig skona så vi hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som älskar hästar och vara med vänner. Men de roligaste är nog att blogga om alla saker jag gör :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards